رهاسازي47000 بچه ماهي در استخرهاي شهرستان شبستر

رهاسازي47000 بچه ماهي در استخرهاي شهرستان شبستر

رئیس اداره بهبود تولیدات دامی شهرستان شبستر از رها سازی چهل و هفت هزار(47000) قطعه بچه ماهی در صدو بیست (120) استخر ذخیره آب شهرستان شبسترخبر داد. 

قربانعلی کر اوغلی در حاشیه توزیع این ماهی ها به خبرنگار ما اظهار داشت: امسال برای اولین بار با همکاری بخش خصوصی در چهار مرحله بچه‌ ماهی‌از گونه‌های کپور معمولی و علفخوار از شمال کشور خریداری و در شهرستان شبستر به متقاضیان تحویل ودر استخر ذخیره آب رهاسازی شد. که نسبت به سال 93 از افزایش 30% یی برخوردار است 
رئیس اداره بهبود تولیدات دامی شهرستان شبستر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهر ماه امسال از این مقدار بچه‌ماهی رهاسازی شده 33 الی 47000 چهل و هفت هزار تن ماهی صید شود. 
هر یک از این ماهی ها در مدت 6 ماه بین 700 الی یک کیلوگرم رشد میکنند
وی هدف از اجرای این طرح را بهره‌برداری بهینه و دو منظوره از امکانات موجود شهرستان، افزایش سرانه مصرف ماهی و استفاده از ماهی تازه در سفره‌های غذایی مردم به عنوان غذای سالم و مورد نیاز بدن در شهرستان شبستر ، ایجاد درآمد قابل توجه برای کشاورزان و غنی شدن آب خروجی استخرها به دلیل وجود کود ماهی به منظور محصولات کشاورزی بیان کرد و افزود: با مصرف کود ماهی، مصرف کودهای شیمایی در مزارع کاهش می‌یابد. 
کراوغلی اضافه کرد: رهاسازی بچه ماهی در استخرهای ذخیره آب سبب حرکت به سمت استفاده دو منظوره از استخرها می‌شود. 
احمدی / خبرنگار شهرستان شبستر09141710126
94.2.27


نظرات شما عزیزان:

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر
ساعت10:40---28 ارديبهشت 1394
با سلام و عرض تبریک راه اندازی سایت جدید و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای خبرنگار پرتلاش شهرستان
از سوی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر صورت گرفت؛
چاپ و انتشار کتاب «مردی بزرگ از دیاری کوچک: زندگی¬نامه مهدی ابراهیمی دریانی»
کتاب «مردی بزرگ از دیاری کوچک: زندگی¬نامه مهدی ابراهیمی دریانی» از سوی شهرزاد ساسان¬پور عضو هیئت علمی واحد شبستر تألیف و از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی شبستر منتشر شد.
دکتر ساسان¬پور در گفت‌وگو با روابط عمومی واحد شبستر اظهار کرد: کتاب «مردی بزرگ از دیاری کوچک: زندگی¬نامه مهدی ابراهیمی دریانی» در 15 فصل تالیف شده و در آن سعی شده است زندگی¬نامه و اقدامات خیریه و عام¬المنفعه¬ی مرحوم مهدی ابراهیمی دریانی به صورت تاریخ شفاهی گردآوری گردد.
وی افزود: در هشت فصل اول کتاب به تولد و رشد و نمو آقای ابراهیمی دریان و تاسیس شرکت چای عقاب و نیز به موقعیت جغرافیایی و تاریخی روستای دریان پرداخته شده است. در فصل¬های بعدی اقدامات خیریه و عام المنفعه مهدی دریانی در چند بخش جداگانه فهرست شده است. فصل نهم به اقدامات خرید و توزیع گندم در میان مردم، حمایت از حریق زدگان، سیل¬زدگان، کسبه و بازاریان بدهکار، زندانیان بدهکار و نیازمندان اختصاص یافته است. در فصل دهم به اقدامات خیریه فرهنگی پرداخته شده است. ساخت 25 مدرسه در روستاهای ارونق و انزاب و پنج مدرسه در دیگر نقاط کشور و احداث و تعمیر و تجهیز چندین مسجد و کتابخانه در نقاط مختلف کشور از دیگر اقدامات خیریه فرهنگی وی است.
ساسان¬پور در خصوص دیگر اقدامات عام المنفعه مهدی ابراهیمی دریانی ادامه داد: احداث و تجهیز چندین بیمارستان و درمانگاه، تهیه مسکن برای نیازمندان و سیل¬زدگان شهرهای اصفهان و کاشان در سال 1335، پروژه آپارتمان¬سازی و شهرک¬سازی دریان نو و شهرآراء در تهران بخش دیگری از فعالیت¬های انسان¬دوستانه این خیّر بوده است.
گفتنی است این کتاب در 233 صفحه و تیراژ 1000 نسخه چاپ شده است و بخش¬های مقدمه و صفحه¬های ابتدایی کتاب حاوی اطلاعات تاریخی مفید و مستند در خصوص تاریخ ارونق و انزاب به خصوص روستای دریان است.
http://upir.ir/94ord/guest/daryanee3.jpg
http://upir.ir/94ord/guest/sasanpoor2.jpg
http://ravabet.iaushab.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1 43&pageid=9540&newsview=1617


ابراهیم شندوار
ساعت23:49---27 ارديبهشت 1394
سلام بالاخره تونستم به کمک دوستم سیدموسی سایت اقای احمدی رابیداکنم حاج احد برادرزن حاج اکبرمعزز سرورعزیزم خسته نباشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394برچسب:, | 17:55 | نویسنده : احمدي خبرنگار |