شادروان حاج عباس غلماني خامنه

طبق شنيده ها 10 صبح روز دوشنبه اول تيرماه 94 در شهر خامنه تشييع ميشود

ازبستگان مرحوم درخواست ميشود فايل اعلاميه را به همين صفحه ارسال و از دريافت آن تلفني اطمينان حاصل كند

اعلاميه قبلي باز نشد


نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:55---2 تير 1394
به ایمیلتان ارسال شد.
پاسخ:نرسيده متشكر خودم ديروز خامنه آمدم و از روي تابلو عكس گرفتم


خامنه
ساعت17:38---1 تير 1394
http://upir.ir/khordad94/guest/حاج-عباس-غلمانی_ ea9eb.jpg
پاسخ:عزيز من وقت من و خودت را نگير اين فرمت باز نميشه صدبار گفتم در آدرس بار اينترنت تست كن بعد بفرست اما جنابعالي همان آدرس را مجددا" ميفرستي گفتم به ايميلم بفرست نفرستادي عزيز من آپلودي را كه فرستادي قديمي و از رده خارج است


خامنه لی
ساعت9:42---1 تير 1394
http://upir.ir/khordad94/guest/حاج-عباس-غلمانی_ c660b.jpg
پاسخ:با سلام و تشكر ايكاش قبل از ارسال خودتان در آدرس بار تست نمائيد بدلايل نامعلوم باز هم باز نشد در صورت امكان با حجم 400 به ايميلم يا با فلاش به خودم در بندرشرفخانه ارسال بكنيد اگر نتوانستيد به خانواده اش بگوئيد با آژانس برايم ارسال شود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 23:58 | نویسنده : احمدي خبرنگار |