محور شندآباد - بندرشرفخانه

نماینده مردم شهرستان شبسترازکندی كاردر بازگشایی محور شندآباد - بندرشرفخانه انتقاد کرد
با بازگشایی 4کیلومترباقیمانده/ شهرهای شندآباد وبندرشرفخانه و 6روستای مسیراز بن بست رهایی میابند
آقای علیلو در جلسه ای  که در شهرداری بندرشرفخانه برگزار شد گفت قول داده بودیم این محور عید امسال بازگشایی و در خردادماه عملیات اسفالت آن آغاز شود اما بی توجهی برخی ها باعث شده چهار (4 ) کیلومتر از 23 کیلومتر كل مسير هنوز بازگشایی نشود
آقای علیلو گفت این مسیر بااينكه تاكنون با همت و غیرت و خیر اندیشی خود اهالی مردم و کشاورزان مسیر باز گشایی شده است و تاکنون بارمالی به دولت نداشته است اما در سرعت بخشيدن به پروژه كمك و مساعدت مالي و تجهيزات راهداري دولت را ميطلبد
نماینده مردم شهرستان شبستر افزود با اتمام  این مسير 23 کیلومتری که به همت مردم و تجهیزات راهسازی شهرداریهای این منطقه اجرا میشود اهالی شهرهای شندآباد - بندرشرفخانه و روستاهای شنگل آباد - کوشک -کافی الملک -یوسف آباد - علی بیگلو و هفت چشمه مادام العمراز بن بست همیشگی خارج شده / زمینه توسعه و عمران و آبادانی و رسیدن محصولات کشاورزی به بازارهای هدف شتاب بیشتری میگیرد
محور شندآباد - بندرشرفخانه كه كمر بند سبز در شمال درياچه اروميه ناميده ميشود شاخه اي از جاده ابريشمي است كه احيا ميشود
احمدی خبرنگار شهرستان شبستر 09141710126
94.3.25  

--------------------------------------------------------------------------------------------------

جناب آقای احمدی
مدیریت محترم رسانه خبری وزین گونئی سسی ( 2 )
با سلام وآرزوی قبولی طاعات و عبادات با توجه به انتشار خبرجلسه شهرداری بندرشرفخانه در خصوص جاده شند آباد به بندر شرفخانه تا راهدارخانه ( نزدیک سه راه شیخ ولی ) درساعت 40/6 روز دوشنبه مورخه 25/03/1394 درآن رسانه ، شایسته است جهت تنویرافکار عمومی ، متن زیررابعنوان توضیح درهمان بخش رسانه بخش که اصل خبرنشر شده است روی خروجی خود قرار دهید .
1. بازگشایی مسیرشندآباد – بندر شرفخانه راهدارخانه ازآرزو های دیرینه مردم ، شورای اسلامی و شهرداری بندرشرفخانه وشخص بنده می باشدوشورای اسلامی و شهرداری بندرشرفخانه از سال 1380 دراین زمینه بدون شعار و تبلیغات تلاش میکند و اقدامات عمده ای بشرح زیرانجام داده است.
1- الف ) : شورای اسلامی و شهرداری بندر شرفخانه در سال80 به طول 4کیلومتر و عرض 30 متر ازمسیرفوق الذکررا از بندرشرفخانه تا راهدارخانه نزدیک ( سه راه شیخ ولی ) تملک وآزادسازی نموده و قسمت عمده ای ازآن را زیرسازی و پل گذاری کرده است وآماده آسفالت ریزی می باشد .
1- ب) : شهرداری و شورای اسلامی بندر شرفخانه در سال 1384 حدود یک کیلومتر از جاده فوق از بندر شرفخانه به طرف روستای علی بیگلو تملک و آزادسازی ، زیرسازی و آسفالت نموده است .
2. طول جاده شندآباد به بندر شرفخانه تا راهدار خانه ( نزدیک به سه راه شیخ ولی ) را 23 کیلومتر نوشته اید لطفاً اصلاح فرمایید طول آن حدود 10 کیلومتر می باشد چون این جاده از شند آباد تا روستای یوسف آباد از اول انقلاب احداث و آسفالت شده و حدود 30 سال است که مورد بهره برداری می باشد و از یوسف آباد تا بندر شرفخانه و راهدار خانه ( نزدیک سه راه شیخ ولی ) حدود 10 کیلومتراست .
3. ازآنجاکه این پروژه ازطرحهای مصوب اداره راه نمی باشدلذاهیچگونه اعتباری به آن تخصیص نیافته است و آنچه انجام شده با خودیاری وایثارمردم شهرهاو روستاهای مسیربویژه مردم بندرشرفخانه میباشدلذاشایسته است مسئولین محترم شهرستانی تلاش خودراصرف تصویب و اختصاص اعتبارجهت اجرای این پروژه نمایند .
4. شورای اسلامی وشهرداری بندرشرفخانه آماده هر نوع همکاری دراین زمینه درحدتوان و وسع خودوچارچوب قوانین ومقررات است ./.

مرادزاده مقدم
شهردار بندر شرفخانه

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 خرداد 1394برچسب:, | 6:40 | نویسنده : احمدي خبرنگار |