تبليغات

دکترساعی مدیرکل ستاد بحران استانداری آذربایجانشرقی و مسئول ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه در آذربایجانشرقی در حال گردش با قايق جت اسكي در درياچه ساحلي بندرشرفخانه

 



نظرات شما عزیزان:

شرفخانالی
ساعت12:20---12 مرداد 1394

احد چرا پیامم را تایید نکردی ؟  راستی منو شناختی . نظرم را تایید کن  ؟

 

پاسخ : 

1- خيلي وقته شما را ميشناسم  در ثاني آي پي و فتا براي چنين روزي است 

2- فقط در  يك جمله ميگم اگر به قيام و قيامت اعتقاد داشته باشي يكطرفه قضاوت نميكني ؟

3-ميشه منظورت و اهداف نهايي ات را برايم بنويسي 

4- با تائيد نظرت كدامين مدال دنيا را برايت خواهند داد و چه چيزي را ميخواهي ثابت كني 



عباس عبادتی
ساعت11:11---12 مرداد 1394
http://oi61.tinypic.com/28ap5zs.jpg
http://oi61.tinypic.com/m9rvid.jpg
http://oi60.tinypic.com/3326qf8.jpg
http://oi60.tinypic.com/2ih79ug.jpg
http://oi62.tinypic.com/vmx4io.jpg
http://oi57.tinypic.com/2vaebfm.jpg
http://oi59.tinypic.com/nmffvt.jpg
کاخ معلولین
دیروز به دعوت شهرداری استانبول برای بازدید از کاخ معلولین واقع در منطقه باغجیلار استانبول رفته بودیم. ساختمانی با نمای زیبا و طراحی داخلی فوق العاده که واقعا هم اسم کاخ زیبنده آن بود. این بنا در سال 2011 و به مساحت 6500 مترمربع و در 5 طبق احداث شده است. در این بنا که زیر نظر شهرداری است، کلاس های آموزش مهادت های مختلف از جمله دوخت و تولید لباس، آشپزی، تولید صنایع دستی، پرورش گلهای زینتی و قارچ ، نقاشی و طراحی و گرافیک و کارهای مرتبط با رایانه آموزش داده میشود. اکثر معلمین و اساتید این مرکز با فراخوان شهرداری و به صورت داوطلبانه امر آموزش را بر عهده میگیرند. این بنا همچنین دارای سالن غذاخوری معلولین، اتاق های بازی و وسایل ورزش است. این مرکز سالانه برای بیش از 4000 معلول خدمات ارائه میکند. در زیرزمین بنا مغازه های کوچکی تعبیه شده است که عموم مردم برای حمایت از این عزیزان به آنجا رفته و از تولیدات آن ها خرید مینمایند که این امر کمک بزرگی برای رفع حوائج مادی معلولین و خانواده های آن هاست. چندین دستگاه وسیله نقلیه هم برای رفت و آمد معلولین از طرف شهرداری در نظر گرفته شده است. این مرکز همچنین برنامه هایی نظیر اردوهای تفریحی، فیلم و تئاتر، برگزاری مسابقات مختلف از جمله نقاشی، خاطره گویی و دیگر فعالیت ها را در طول سال انجام میدهد.
در صحبت با مسئولین شهرداری آن ها امیدوار بودند که با گسترش خدمات مرکز و بنا بتوانند به تمام نیازهای معلولین پاسخ دهند.
به امید اینکه معلولین در کشور ما هم بتوانند مثل افراد عادی زندگی کنند و به آرزوهایشان برسند.


همشهری
ساعت9:34---12 مرداد 1394
خدا را شکر دریا داره زنده میشه دست شهردارمون درد نکنه

خوش نیت/ آذرقلم
ساعت13:20---11 مرداد 1394
ممنون که جواب دادید.
نه به خدا اصلا بحث پول دو تومان نیست.
اولا گفتند که بیشتر از 4 نفر سوار نمی کنند! و در نتیجه بحث نصف کرایه دربستی منتفی است./
اینکه فرموده اید 60 درصد سهم شهرداری است و پیمانکاران بی تقصیرند حق با شماست. آنها چه گناهی دارند/ شهرداری باید از منافع زود گذر خود چشم پوشی کند و بر نظارت بیفزاید و به دنبال جذب گردشگر و سرمایه گذار باشد.
در ضمن با برخورد سرد و بی تفاوت متصدی قایقرانی که من دیدم بعید می دانم که یک تبریزی برای بار دوم سوار قایق های موتوری بند شرفخانه شود!!!
آقای شهردار به این نکته هم توجه کرده اند؟ تنها کسب درآمد های زودگذر را نبینیم. باید کاری کنیم که مهمان و گردشگر نه یک بار که بارها بیاید و استفاده کند و لذت ببرد. شهرداری در این مرحلخ نباید بر روی درآمد ناشی از این مجتمع گردشگری حساب کند. با بقیه مجتمع ها فرق می کند. اینجا تنها یادگار دریاچه است. اگر گردشگر از اینجا هم دل بکند دیگر چیزی برای شرفخانه نخواهد ماند. ای کاش مدیران ما اندکی بر علم روانشناسی و جامعه شناسی توریسم تسلط داشتند.
روزی منتقدان سرسخت کرباسچی شهردار تهران او را به خاطر انتشار اولین روزنامه رنگی ایران( همشهری) مواخذه می کردند که چرا از بودجه شهرداری با مبلغ ناچیز 50 ریال روزنامه فروخته است (بازار روزنامه های کیهان و اطلاعات و رسالت را راکد کرده بود) .
او در کمال آرامش بعد از مدتها سکوت پاسخ داده بو.د:

بنده می توانم این پول را صرف جمع آوری زباله و پرداخت دستمزد سپور نمایم. اما بنده ترجیح داده ام به همشهریان بگویم که زباله را بیرون نریزند و فرهنگ سازی کنم! نکته جالبی در این پاسخ است که امیدوارم همه به ان توجه کنیم!

ممنون که جواب دادید.
پاسخ: 1- اگه به پاسخ قبلي ام دقت كنيد سهم شهرداري را 40 در صد گفته ام اما شما 60 درصد ذكر كرده ايد 2- آنجا بقدري روح نواز است كه اگه من يكروز به همانجا نروم مثل اينكه چيزي را گم كرده ام لذا بارها شاهد بوده ام كه خانوادگي و دوستانه بيش از تعداد گفته شده شما سوار كرده اند 3- اينكه گفته ايد بیشتر از 4 نفر سوار نمی کنند! منتفي و بنظربرعكس اش درسته گفته اند كمتراز 4 نفر دربستي سوار نميكنند 4-جنابعالي به شهرهاي گردشگري زياد رفته ايد قيمت ها در اين مناطق بيشتر از داخل شهرهاست علتش هم سرمايه گذاري موقت بخش خصوصي و سهم شهرداري و هزينه هاي حاشيه اي مختلف ميباشد 5- شما شهرداري تهران را با شهرداري بندرشرفخانه مقايسه كرده ايد همين در چندسال قبل بر اساس آمار استانداري پولدارترين شهرداري استان شهرداري صوفيان و كم درآمدترين اش شهرداري بندرشرفخانه هردو از شهرستان شبستر اعلام شده بود 6- شهرداري تهران منابع سرشار درآمدي دارد كه ميتواند ضرر روزنامه را براحتي آب خوردن يا از طريق جذب آگهي خود روزنامه جبران كند


یوسف حمیدی
ساعت9:47---11 مرداد 1394
عزیزم مبینا جان موفقیت تو را در عرصه علم و دانش از صمیم قلب تبریک میگوییم و آرزومندیم در تمامی مراحل تحصیلی موفق وسربلند باشی.

خوش نیت/ آذرقلم
ساعت9:31---11 مرداد 1394
سلام آقای احمدی.
خوشحال و خرسندیم از دیدار مجدد شما.
یک نکته: شاید برای همشهریان شما تلخ باشد اما واقعیت است.
آن روز سوار قایق موتوری شدیم. به ازای هر نفر 2000 تومان گرفتند برای یک بار رفت و برگشت قایق که حتی دو دقیقه هم طول نکشید. اما در شاهگلی تبریز با همان قیمت یک دور کامل سواری می دهند و دور استخر را می گردانند. یاد روزهایی افتادم که دریای شرفخانه زبانزد خاص و عام بود اما برخی از این موقعیت سو استفاده کردند و ذهنیت منفی از منطقه در ذهن مهمانان بر جای گذاشتند که هنوز هم بنده در تبریز شاهد انتقاد و گلایه آنها هستم.

چرا باید این همه اختلاف و اجحاف در قیمت در این شهر وجود داشته باشد؟ آیا سبب فراری دادن گردشگران نمی شود؟ موضوع این است که ما همیشه منافع زود گذر را به مصالح و آینده شهر ترجیح می دهیم! کسی جوابگو نیست؟

شاید بگویید دو هزار تومان رقمی نیست . بله درست می فرمایید. چیزی نیست. برای من هم چیزی نیست. پول یک پفک نمکی است. اما یادتان باشد گردشگر همواره کیفیت و کمیت خدمات را با قیمت آن در نظر گرفته و با معادل آن در زادگاه خویش مقایسه می کند شاید برای یک بار این هزینه گران را تقبل کند اما مطمئن باشید دیگر این گران خریدن را تکرار نخواهد کرد! و این یعنی فرار گردشگر و فاجعه در توریسم!!
کافی است یا باز هم بگویم؟؟
پاسخ: همكار ارجمند سلام من هم از ديدار با شما همكار و همشهري گرانقدر خوشحال شدم مطالب شما را به دست اندركاران بويژه شهردار محترم بندرشرفخانه انتقال ميدهم اما ايكاش فرصتي داشتيد با پيمانكار يا همان قايقرانان درد دلي ميكرديد تا بيشتر به حقايق پي ميبرديد بخش خصوصي يا همان سرمايه گذاران قايق ها 60 به 40 با شهرداري همكاري ميكنند يعني از 100 تومان درآمد 40 تومانش به شهرداري اختصاص دارد در تبريز استقبال زياده و در طول سال مشتري است اما اينجا بعد از شهريور و وسط هفته ها مشتري نيست در خصوص سوار كردن هم اگه قدري تامل ميكرديد تا چند نفر مسافر ديگر سوار شوند تا دربستي برايتان تحميل نشود ولي ابوي گرانقدرتان نيامدند و مجبور شديد دربستي بريد و برگرديد همان قايق ها تا 8 نفر هم سوار ميكنند اما گويا براي شما 4 نفري يعني نصف دربستي حساب كرده بودند انشالله در ديدار مجدد جبران نمائيم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 18:13 | نویسنده : احمدي خبرنگار |